Zagrebačka nadbiskupija | Ured za vjeronauk u školi

Vijesti

Objavljeno: 09.10.2024.

Održan stručni skup za pripravnike i mentore

Stručni skup za pripravnike i njihove mentore s temom Stručno-metodička priprema pripravnika za odgojno-obrazovni rad i polaganje stručnog ispita održan je 8. listopada 2024. u Nadbiskupskoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Zagrebu. Tridesetak okupljenih sudionika na početku je pozdravila ravnateljica NKG-a Ljuba Duvnjak te ih ukratko upoznala s bogatom prošlošću klasične gimnazije i poželjela im uspješan rad.

Predstojnica Ureda Zagrebačke nadbiskupije za vjeronauk u školi s. Valentina Mandarić pozdravila je sudionike seminara, ukazala na važnost pripravničkog iskustva i općenito na zahtjevnost vjeroučiteljskog rada u školi. Ukratko ih je informirala o aktivnostima Ureda za vjeronauk i pozvala na suradnju i objavljivanje priloga u časopisu za vjeroučitelje Lađa i mrežnoj stranici Ureda za vjeronauk. Stručnom skupu nazočila je i zamjenica predstojnice, savjetnica Ivanka Petrović.

Viši savjetnik za vjeronauk u školi Dalibor Adžić, prof., održao je predavanje Pripravnički staž vjeroučitelja i stručni ispiti tijekom kojega su sudionici upoznati s Pravilnikom o polaganju stručnog ispita učitelja i stručnih suradnika u osnovnom školstvu i nastavnika u srednjem školstvu, informirani su o dijelovima stručnog ispita, rokovima i povjerenstvima za polaganje stručnog ispita te procedurama tijekom trajanja stručnog ispita u slučaju promjene škole. U drugom predavanju viša savjetnica za vjeronauk dr. sc. Gordana Barudžija govorila je o pripravničkom stažu i evidentiranju odrađenih poslova tijekom njegovoga trajanja u vidu dnevnika stažiranja i portfolija pripravnika. U trećem dijelu programa vjeroučiteljica savjetnica Katarina Pučar, dipl. kateh., vodila je pedagošku radionicu Planiranje i izvođenje vjeronaučne nastave tijekom koje su sudionici razmišljali i razgovarali o odgojno-obrazovnim ishodima, motivaciji, središnjem dijelu sata, aktualizaciji i vrednovanju, a sve na temelju konkretnih primjera iz prakse vjeroučiteljice.

Ured za vjeronauk u školi
Ispišite stranicu: